LIPAPODOBA SIĘ (Transmitujący otrzymał w tej transmisji: +121 żetonów, napiwki: 7, liderem napiwków jest: Supler)
Loading...

Po 1 jesteś debilem

Aurelka96 - bicz boży na Januszy w wywiadzie - ShowUp.tv

Dziś zgodnie z obietnicą, choć to nigdy nie będzie normą… przyszedł czas na coś ładnego.

A więc przygotujcie się, gdyż blogsu.pl ma zaszczyt przedstawić

 

JEDYNY NIEAUTORYZOWANY WYWIAD Z AURELKA96 !!!

 

Kim jest Aurelka96, chyba każdy użytkownik showup.tv wie

Jedni wielbią…

Inni nienawidzą.

Posiadaczka wspaniałego dupska i niestrudzona trzęsiawka orgazmowa.

Bezlitosna, ale sprawiedliwa nauczycielka dla każdego Janusza debiutującego na arenie showup.tv

Po jej licytacjach Janusze płaczą, ale nie płacą – gdyż już zapłacili.

Bez niej showup.tv byłby już zupełnie innym miejscem.

Przed Państwem jedyna, niepowtarzalna, niestrudzona.. AURELKA96 !!!! (brawa, brawa, brawa).

 

Po 1 jesteś debilem

z Aurelka96 rozmawia blogsu.pl

 

blogsu.pl – Dzień dobry Aurelio, na wstępie bardzo podziękuje za zdjęcie bana. Nie mogłem spać przez tydzień… a na zapuchnięte od płaczu oczu musiałem kupić kropelki za całe pinć sidymdzisiont… ale do rzeczy… podoba mi się jak tresujesz Januszy co Ty na to?

Aurelka96 – hahah co ty cpasz ja nigogo nie ternuje

blogsu.pl – Żartuje… może tak.. podoba mi się jak postępujesz na swojej transmisji z tzw Januszami showup.tv

Aurelka96 – nie mat=rudz taka juz jestem

blogsu.pl – dobrze, dobrze, nie rozumiem…hmmmm….Ok… fajnie, że mi zdjełaś bana na pisanie, a jak nie zdjęłaś, to bądź tak miła i zrób to. Będę zobowiązany.

Aurelka96 – hehe zobacze

blogsu.pl – Aurelka, a gdzie się tak nauczyłaś walić z buta w januszy szołapa? Bo to jest poezja…

Aurelka96 – nie wiem o co ci chodzi…

blogsu.pl – No dobrze, to teraz coś z zupełnie innej beczki….Aurelka…, a skąd Ty tyle pary masz w sobie na te orgazmy?

Aurelka96 – po 1 jestes debilem jak myslisz ze co chcile mam orgazmy po 1 zadnego orgazmu nie po po 3 orgazm jest po ii=osiagneiciuu celu jak celie 1000 minimum a zadko kiedy jest wiec jest zwykly priv

blogsu.pl – Dziękuję za wytłumaczenie. Jesteś niezwykle uprzejma. Mimo to i tak chapo ba czyli czapki z głów przed Twoją energią, pomysłowością i ciętymi ripostami na ogólnej.

Aurelka96 – hahhahahahhah porombany zatem wchodz teraz i sie pzrekojaj

blogsu.pl – W pracy jestem droga Aurelko. Stoi nade mną kapo z batogiem….Ale przekonam się, przekonam jak to z Tobą jest

Aurelka96 – wbiaj zatem an ogola a nie pierdzielisz

 

…tu następuje zmiana anturażu… wbijamy na transmisję ogólna Aurelkii.

Sama Aurelka siedzi na golasa odwrócona do kam dupskiem.

Zaznaczam bardzo ładnym dupskiem…wracamy do wywiadu.

 

blogsu.pl – hue, hue

blogsu.pl – Mój Boże

Aurelka96 – no siemka gomisiu ahhahahhaha ;;d

blogsu.pl – gomisiu hehehehe, dobre smile

Aurelka96 – pzreciez chailes mnie taka

w tym momencie tracimy możliwość dyskutowania z nasza kochaną Aurelką… sypiem 10 zet.

Aurelka96 – dzizkuje januszku

blogsu.pl – hehehe. Powodzenie Aurelka smile RŻNIJ JANUSZY DO BIAŁEJ KOŚCI!!

Aurelka96 – narka januszku

Aurelka96 – bradziszzz

 

Tak, tak… cała Aurelka – Bicz Boży na Januszy….wojowniczka, ale i stachanowiec, który robi miesięczną normę godzinową na showup.tv co najmniej taką jak emeryt ochroniarz w Biedrze.

Tak więc słuchajcie wszyscy Wy, którzy wchodzicie na showup.tv…..

Jak już tam jesteście … to naprawdę na pewno warto do niej zajrzeć, a dla debiutanta to jest wręcz obowiązkowa pozycja.

Tylko nie spać się, nie stękać i kwękać tam, jak który przegra, albo będzie mu się wydawało, że przegrał.

Czytać regulamin licytacji, płacić proszę i nie pierdolić smutów…..hue, hue.

Do rychłego zobaczenia.

Będę za Wami tęsknił.

 

https://www.wykop.pl/wpis/24417827/https-blogsu-pl-jedyny-nieautoryzowany-wywiad-z-au/

7 komentarzy do “Po 1 jesteś debilem

  1. Niezwykle interesujący, wręcz fascynujący wywiad z przodowniczką showup-a w dziele trzepania Januszy z żetonów.
    Oby wywiad ten dotarł do szerokich rzeszy Januszy i oświecił aby dojrzeli jak dają się golić niczym owieczki, doić niczym mleczne krowy,
    niech im w tym dopomoże Jezus Chrystus Król Polski I Maryja zawsze Dziewica.

    4
  2. Artykuł jest sponsorowany, więc prosimy tylko o pozytywne opinie […] Oczywiście żartowałem xD

    Korzystając z okazji zachęcam do zakładania kont, co pozwoli błyskawicznie komentować oraz potwierdzi Wasze nicki.
    Ponadto dla zarejestrowanych użytkowników przewidzieliśmy liczne konkursy z nagrodami!
    Można będzie wygrać nawet 1000 żetonów jednorazowo, a nagrodzimy 3 lub 6 uczestników zabawy smile

    2
  3. Aurelka, złota dziewczyna, przodowniczka pracy orgazmowej każdego dnia rąbie Januszy na żetony niczym Wincenty Pstrowski caliznę węglową,
    wyrabiając przy tym przeszło 300% żetonowej normy.
    Wnioskuję do zarządu BlogSu.pl o rozpoczęcie zbiórki podpisów w sprawie wniosku o nadanie Aurelce96 jako zasłużonej przodowniczce pracy
    orgazmowo-żetonowej Krzyża Wielkiego Orderu Virtuti Prostituti.

    4

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.