LIPAPODOBA SIĘ (Transmitujący otrzymał w tej transmisji 0 żetonów, Wszyscy walą na sępa xD)
Loading...

Ccataleya18: Ciągle szukam

Ccataleya18 z ShowUp.tv - wywiad

Odwaga, przebojowość, uroda i bezkompromisowość. Przed Wami dziewczyna, która pogrzebała kijem w ospałym mrowisku, jakim stał się  ShowUp.tv – prowokując do dyskusji, wkurwiając Januszów, stając się obiektem westchnień innych… drażniąc niektóre modelki, a u części zyskując głosy poparcia i nieskrywanej sympatii – czyli BRAWUROWA Ccataleya18 !!!!

 

Dzień dobły Ccataleya18  i od razu takie pierwsze pytanie, które od kilku dni nurtuje wszystkich użytkowników ShowUp.tv, zasiadających przy teleodbiornikach… Co jest bardziej szkodliwe dla organizmu ludzkiego.. Sienny katar, Mokry katar, Suchy gruźliczy katar, Liszajowy katar, Państwo Katar czy Biały Katar?

Hmm ….obstawiam na Biały Katar laugh

Zgadzam się. No to teraz już klasycznie.. Jak i kiedy zaczęła się Twoja PRZYGODA z ShowUp.tv

Uhhh… szczerze to nie pamiętam jak to wszystko się zaczęło, ale wiem, że szybko nabrało tępa. Kiedy? ja już nie wiem ile lat tu jestem – mam wrażenie, że 10 lat już przeleciało laugh D

ZGŁASZYM DO PŁUKUŁATUŁY!!!!…NIELETNIA NA KEMERKACH BYŁA!!! No to już jak zgłosiłem, wracamy do cluuuu….Niewątpliwie dobrze się bawisz, co zresztą widać.. jakie były Twoje odczucia na początku nadawania a jakie są teraz?

Na początku byłam strasznie wstydliwa…bardzo lubiłam seks, ale nie sądziłam, że aż tak załapie wiary (widzów) hehe
hmmm… odczucie z teraz?? – nie potrafię sobie wyobrazić nie showupować już..myślałam nad odejściem, ale jest cholernie ciężko, serio..

Ok… To dobrze, że Ci ciężko dla wszystkich telewidzoodbiorników z ShowUp.tv…. a teraz nieoczekiwana Zmiana Tematu… Twoja akcja z pizzą – pierwsza – była brawurowa smile nie patyczkowałaś się tylko zrobiłaś wystawkę, że brak słów, łypiąc na pizzer- dostawcę trzecim okiem Kundulliniego, heh.

Powiedz, nie boisz się takich numerów?, że trafisz na pożądliwca, który nie będzie się mógł opanować i może to się skończy średnio śmiesznie?

Akcje z pizzą właśnie mega mi się podobały, do czasu jak nią nie oberwałam hahah……
A Szczerze? teraz już się boję tych sytuacji, bo niestety, albo i stety nie mam podstawionego pizzermana i nie wiem na kogo trafie, nachodzenie i wydzwanianie po nocach tez już mnie nie bawi. Trochę mi się zmieniło co do zabaw..mogę wydawać się dla jednych nudna, ale no też nie ma co wiecznie robić patoakcji, bo ogólnie na co dzień jestem normalniejsza ahhaha.

I najważniejsze pytanie.. czy pizza mocno ucierpiała podczas rzutu i czy obgryzasz i zostawiasz końce pizzy – czy jesz jejie?

No pizza przeżyła, choć dotknęła ziemi najlepsza strona pizzy czyli obkładem..A PIZZE KOCHAM TAK, ŻE NIE MA CHUJA BYM COKOLWIEK ZOSTAWIŁA !!

I teraz znów, nieoczekiwana zmiana tematu…Co najbardziej lubisz a co Ciebie najbardziej irytuje na ShowUp.tv?

Jest sporo aspektów, które mnie wkurzają..już nie mówię o sępo-janushah, ale ogólnie czasami ludzie pewnych rzeczy nie potrafią pojąć i starają się Tobie wmówić kim jesteś, jaki jesteś itd. dla mnie to totalny shit i wkurwia kurewsko.

Jeszcze wracając.. a bo co.. ten wywiad to chaos…. Ostatni odbiór pizzy zakończył się małym chaosem, choć czytając czat, który btw,  sunął z szybkością kreta z turbem w dupie w pogoni za dżdżownicą w glebie torfowej,  ja miałem dobry ubaw…hehe… A teraz patrząc już na to z perspektywy czasu, co poszło nie tak? I czy nadal będziesz chciała urządzać takie spontany? Czy wolisz pominąć ten temat rzuconym sakramentalnym.. A jebać to smile

Nie ma co gadać o Tym mój błąd i przyznaje się bez bicia. Więc…chyba raczej JEBAĆ TO!!

I to jest słuszne podejście…Ostatnio występujesz sama i tu pytanie od naszego teleodbiornika „ Cat, czy eeeeee….. Dalej będziesz sama, czy…yyyyyyyy…. Będzie można zobaczyć u Ciebie jakiego…hyhyhy.. somsiada…. abo dwóch? – pyta Buanawentura z Drohiczyna, który spełnił nasz wymóg utrzymania się co najmniej dwa tygodnie w nietrzeźwości i tym samym może zadać to, jakże frapujące pytanie.

Chciałabym i szczerze liczę, że poznam odpowiednia osobę do trans, dużo osób mi proponuje, że może ze mną wystąpić..ale no nie każdy się na to nadaje, raz spierdoliłam grupową, bo kolesiowi w ogóle nie stał kutas, bo się  najnormalniej wstydził ,że tyle ludzi patrzy..spustu tez nie było, bo skoro nie stał, to i śmietana nie ubita.
Byłam mega zła wtedy pamiętam, ale no…nie każdy się na to nadaje i rozumiem smile ), więc też śmieszą mnie faceci kozaki cwaniaki, którzy wypisują ja! ja! ja!, a później chuj z tego jest laugh D
WIĘC..bardzo chętnie, bardzo na tak!!! ciągle szukam!!

Czy planujesz jakąś transmisje z koleżanką – modelką  i czy masz jakieś potencjalne typy dziewczyn na takie show z ShowUp.tv?

Co do trans z koleżanka to również ciężki temat, nawet trudniejszy…bo laski często są takie, że są zazdrosne, rywalizują.. a ja jestem tego zdania, że jak ma jakaś laska zarobić to zarobi..jest tyle ludzi, którzy sypią żetonami i starczy dla każdego. Potencjalnych lasek jest sporo, bo jest na showUp.tv w czym wybierać, oj jest… laugh D

Jak ważne jest uprawianie tzw. miłości fizycznej w Twoim życiu?

KOCHAM SEKS!!
Niestety od pewnego czasu go nie uprawiam, bo nie mam z kim i też czasu mało..po pracy jestem wyyystrzelona w kosmos, bo dodatkowo biorę lek na uczulenie, który usypia jak ciepły fiut na buzi hahah
NARAZIE kutasa dawno nie czułam w dziurze…eeeeh!!!

Ok.. ja też dawno nie czułem kutasa w dziurze… a nawet nigdy….

Cat… Nadajesz z twarzą – .. Zdarzyło się kiedyś, że ktoś Cie rozpoznał.. np. podszedł – przedstawił się no i tak dalej.. wiesz.. znamy się tylko z widzenia…

Nie umiałabym wiecznie ukrywać twarzy…ALBO COŚ ROBIĆ W101% ALBO WCALE…. Nie czułabym się komfortowo wiecznie uważać by jej nie pokazać, a tak to mogę być sobą laugh D. Niby ludzie mnie widza gdzieś tam na mieście, ale ogólnie tylko 2 osoby podbiły laugh

Kiedy? Jak?
Raz lesbijka w klubie gejowskim, a raz koleś, ale nic nie dal… eeeeh nawet cukierka laugh D

Szkandal.

No dobła.. to teraz.. czy dorobiłaś się już osobistego stalkiera? Stalkierów a jeżeli tak to jak sobie radzisz – poradziłaś z sytuacją?

Nie dorobiłam sie na szczęście!!!

I zgodnie z naszą wieloletnią tradycją – drugie pytanie od naszego telewidzoodbiornika. Tym razem z zagranicy. Eutanazjusz z małej miejscowości koło Amsterdamu, zapalony miłośnik ogórków, który, szczęśliwy człowiek, w pracy łączy przyjemne z pożytecznym „ Ja mam takie pytanie czy Ccataleya18 lubi w dupe i czy lubi robić loda. I jeszcze jak mogę to chcę pozdrowić Zakład Pracy Chronionej w Wąduszycach, gdzie zaczynałem swoja karierę jako pracownik akumulatorowni. Dziękuję”.

KOCHAM ROBIC LODY !!!!
a anal…hmmm 😀  zależy z kim !!! do niedawna byłam analną dziewicą laugh WIĘC…W DUPSKO JAK W ŚWIĘTA!!!
Również pozdrawiam Zakład Pracy Chronionej w Wąduszycach!! [email protected]@@@

Masz klasyczną urodę i symetryczna bardzo ładną twarz –  próbowałaś sił w modelingu?

Jako dziecko zagrałam w reklamie ( nie nie zdradzę nic)
A fotomodeling nie dla mnie- próbowałam laugh D
ja nie lubię zdjęć !!!!!

Nasi teleodbiornikowie zastanawiają się często, co robisz poza ShowUp.tv.. ofkors odpowiedz tylko tyle, na ile nie narusza to Twojej prywatności

Pracuje. Sporo rzeczy robię w swoim życiu ogólnie ;p

Długo jeszcze zamierzasz być n ShowUp.tv?

Tego jeszcze nie wiem..czas pokaże laugh D

Jesteś bardzo młodą dziewczyną – jakie masz plany na przyszłość?

Na pewno otworze klub w Poznaniu to jest moje marzenie!! muszę to zrobić i sporo odkładam!!
Rozjebie system!!

Z całego serca Ci tego życzymy.. jako zarząd bloga i forum…I klasyczne pytanie – jakie masz hobby?

Hobby mam sporo tylko czasu brak…tenis, książki – tylko nie fantasy –  kryminały ooo tak!!! W wolnych chwilach robię rzęsy, paznokcie zawsze dodatkowa k5asa laugh D a kasę kocham!! a kasa mnie haha…OGÓLNIE KOCHAM ZARABIAĆ!!! wydawać mniej, ale kocham mieć dużo pieniędzy!!!

I klasyka po raz kolejny.. co chciałabyś przekazać użytkownikom ShowUp.tv oraz koleżankom modelkom?

Przekazuje dużo całusków!!! i rucham was w buzie z miłością !!!!  rofl
Dziękuje za uwagę laugh DD elo!!

Dziękuję za rozmowę

Też dzięki, to co teraz Ci zrobić tego loda? Czy na chacie wolisz?? hahahah

EEEEEEEEEEEEeeeeeeee… Teraz poproszę, niech mi Jezus Chrystus sprzyja…….

7 komentarzy do “Ccataleya18: Ciągle szukam

  1. Dzięki Heniu za kolejny ciekawy artykuł.
    To dzięki Tobie możemy się czegoś więcej dowidzieć się o naszych uroczych laseczkach.
    No i po ich odpowiedziach można tak na prawdę sporo wywnioskować… np czy lubią anal i takie tam.
    Tak na marginesie też nie lubię fantasy.
    Wole już czytać książki kucharskie ale do tej pory niczego nie nauczyłem się gotować.
    Podziękowania należą się też i Cc za to że zgodziła się brać udział w tym wywiadzie.
    Czekam na więcej!!!
    smile

    5
      1. O klubie w tym pięknym miescie możesz zapomnieć.Dopóki ja żyje, radzę Ci zbieraj na co innego.Poczatek państwowości polskiej nie potrzebuje takich pseudo wlaścicielek czegokolwiek.Nikt Ci nie pozwoli otworzyć klubu chyba , że gdzieś na peryferiach- tam gdzie mieszkasz na najnowszej dzielnicy grodu piastowego ale szybko moi dostwcy pizzy wybiją Ci to z glowy.Tylko cardio Cc pamiętaj

        1

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.