LIPAPODOBA SIĘ (Transmitujący otrzymał w tej transmisji: +120 żetonów, napiwki: 6, liderem napiwków jest: Supler)
Loading...

Annastazjax: Dystans, kurwa, inaczej wszyscy umrzemy

Wywiad z Annastazjax z ShowUp.tv

Dzień dobry. Dziś wywiad z modelką znaną z m.in. z fajnych tatuaży, nadawania z partnerem a nawet trzema, bardzo obrotnej i czynnej w mediach społecznościowych, ładnej, interaktywnej oraz nawiązującej kontakt z widzem…. Agatką, znaną pod nickiem Annastazjax.

 

Dzień dobry Anastazjo i takie pierwsze pytanie z brzegu, na czasie… czy szykujesz jakieś specjalne pokazy na showup.tv w związku z Triduum Paschalnym? Np w czwartek transmisja kulinarna, w piątek coś z sado-maso, w sobotę jakaś celebracja koniecznie z jakimś dużym kropidłem a w niedzielę radosna trans z jakąś wesołą konsumpcją?

Szkoda, że dopiero teraz przypomniałeś mi, że takie wydarzenie się odbywa. Można by z tej okazji zorganizować jakieś triduum sexualne w moim łóżku… no ale na to już za późno.

Niemniej w sobotę zapraszam na celebrację, możecie poświęcić mi swoje jajka i nie tylko, z okazji moich ostatnich urodzin z dwójką z przodu laugh

 

Wspaniale. Takiego poświecenia jajów, w dobie pandemii, nie zabrania ani Rząd , ani Episkopat…chyba..I płynnie przechodzimy do drugiego pytania.. jesteś bardzo aktywna w mediach społecznościowych. Masz mnóstwo swoich profili. Jakbyś mogła powiedzieć nam wszystkim, ale i koleżankom po fachu sexworkerskim, czy taka aktywność się opłaca, czy warto mieć tyle kont tu i tam.. pytam ofkors o stronę merkantylną tych przedsięwzięć…. i oczywiście czy możesz podać nam linki do swoich profili.

Staram się być obecna w mediach społecznościowych laugh Czy jest ich tak dużo? Hmmm myślę, że przeciętnie, teraz wiele sex workerek promuje się z powodzeniem na różnych stronkach. Przyciąga to uwagę i widzów, można się fajne pobawić (obczajcie moje tiktoki) i raczej jest niezbędne w naszych czasach. Zbiór wszystkich stronek gdzie jestem dostępna i aktywna znajdziecie tutaj: annastazjax.com. Wgl bardzo łatwo mnie znaleźć, wszędzie mam ten sam nick: Annastazjax

Annastazjax zdjęcie 1a

No dobła i teraz już tradycyjnie. Jak i kiedy zaczęła się Twoja WIELKA PRZYGODA z showup.tv?

Ahhhh… to był pamiętny wrzesień 2018, gorący, pijany i zabawny miesiąc w Toronto. Chciałam sobie dorobić trochę grosza na cezarki (takie kanadyjskie drineczki), a że nie mam problemu z obnażaniem się to czemu nie SU? No i wtedy brakowało mi kontaktu z językiem polskim wiec showup był naturalnym wyborem. Portal znałam jakoś od 2013 roku.

Prawie jak pamiętny wrzesień 1939…Czy pamiętasz jak się czułaś podczas Twoich pierwszych występów?

Pamiętam, że na pierwszym było trochę nieswojo, no bo jednak ludzie itp. Ale bardziej przejmowałam się słabą kamerką z laptopa i koszmarnym internetem.

Podobno byłaś zbyt ufna, łatwowierna i można było z Tobą nawiązać nawet „więź emocjonalną”, czego nauczył Cię ten czas spędzony na kamerkach w kwestii relacji z widzami?

Miałam kilka takich sytuacji ale w miarę szybko się nauczyłam. Co się dzieje w Vegas, zostaje w Vegas. Co się dzieje na Showupie, powinno zostać na Showupie.

I to jest słuszne podejście…I znowu wracamy do tematu głównego – czyli showup.tv…. Miałaś kiedyś jakąś wspólną transmisję z jakąś koleżanką ? I czy czy planujesz jakąś?

Miałam, nawet z kilkoma koleżankami (szkoda, że nie równocześnie :D). Z NI_KOL, z Elegancką Suczką (nadawała potem pod innymi nickami, a teraz jakoś znikła), z moją koleżanką której pokazałam showup: Nina_ i kiedyś z dziewczyną mojego kumpla. Teraz trochę te wspólne transmisje zatrzymała pandemia, ale mam nadzieje, że jeszcze z jakąś fajną laseczką ponadaję 😊Plany są ale zobaczymy co z tego wyniknie laugh

Serio nadawałaś kiedyś z Kanady?…, bo na przykład ja, jak byłem w krajach arabskich, gdzie moi liczni przyjaciele, których widziałem pierwszy raz w życiu, pytali mnie skąd jestem…, to odpowiadałem.. z Grenlandii i miałem spokój. To jak było z ta Kanadą?

Mieszkałam w Kanadzie, wiec tak- nadawałam z Kanady. Fatalny internet tam mają xD Fajnie było pod względem strefy czasowej, ja byłam minus 8 godzin od was i dzięki temu elegancko udawało mi się nadawać o podobnych porach. Teraz w PL jest to trochę utrudnione bo wiecie- żyćko, spanko itp. xD A jeśli chodzi o to czy wiedzieli coś o PL- czasem na mapie udało im się trafić we Francję, Niemcy lub Norwegię jak chciałam żeby pokazali PL. No i nie mieli problemu z pokazaniem się ze mną na kamerce bo i tak nic po PL nie rozumieli to wyjebongo xD

Annastazjax zdjęcie 3

Annastazjax zdjęcie 2

No dobła.. I zmiana tematu – Co najbardziej lubisz a co Ciebie najbardziej irytuje na showup.tv?

Na SU czuje się tak swojsko, jak „u siebie”. Ale niestety coraz bardziej denerwuje mnie roszczeniowość i chamstwo którego się tu doświadcza, porównując SU 2021 z SU 2019, widzę ogromną zmianę w podejściu widza do camgirl i nie jest to zmiana na plus. Mogę Ci powiedzieć, że na moim pierwszym koncie agatka739 miałam zbanowanych może 15-20 osób, a nadawałam na tym nicku ponad rok, teraz na Annastazjax bany liczę w dziesiątkach jak nie setkach. Smutne to, że podejście widza z względnej kultury zmieniło się na totalne chamstwo/wyzwiska/obrażanie jak się da.

To zapewne wina Tusku, czy Morawieckiego? Nie orientuje się za dokładnie w polityce. Hmmm..ok, czy oglądasz czasem męskie transmisje na showup.tv i co Ciebie w nich najbardziej urzeka?

Ostatnio musiałam wejść na męskie kamerki i niestety – oczu kąpiel była niezbędna. Faceci – jak chcecie nadawać to postarajcie się tak jak laski- być atrakcyjni, dbać o siebie, o wystrój, oświetlenie itp. Na zagranicznych serwisach zdarza mi się z przyjemnością oglądać męskie kamerki.

Miałaś kiedyś jakieś problemy ze stalkierami?

Było kilku takich pretendentów, ale szybko „temat” został ucięty…. laugh

I zgodnie z naszą wieloletnią tradycją – pytanie od naszego telewidzoodbiornika. Marek ze Zwierzyńca, ochroniarz na tamtejszym kempingu, katolik, który właśnie, po 6 miesiącach, wrócił z jasnogórskich dożynek, w związku z czym spełnia nasz rygorystyczny wymóg ciągu alkoholowego, który upoważnia go do zadania pytania…. „Ja to mam pytanie, czy Pani Annastazjax lubi seks analny – normalnie bym powiedział w dupę, ale Pani Annastazjax jest taka delikatna, że no nie wypada”

W dupę tylko we wtorki 3 dni po pełni księżyca i of course nie na SU

Z jaką ilością facetów miałaś transmisję,chodzi ofkors o jednorazowy track record na transmisji?

3 kolegów i ja laugh

Annastazjax w trójkącie na ShowUp.tv

Masz jakieś ulubione modelki na showup.tv?

Bardzo lubię oglądać NI_KOL, zdarza mi się oglądać inne dziewczyny, ale to kogo pozostanie moją słodką tajemnicą 😊

Nasi czytelnicy zastanawiają się często, co robisz poza showup.tv.. Możesz nam powiedzieć kilka słów o tym?

Jeżdżę konno, sadzę kwiatki, próbuje nauczyć kota podstaw elektryki. Często się przemieszczam po PL (niestety tylko w tym momencie), wiec stąd czasem zamieszanie pod tytułem „gdzie mieszka Annastazjax”

Długo jeszcze zamierzasz być na showup.tv?

Powiem szczerze, że jeśli portal będzie pikował w tym kierunku w którym pikuje to max pół roku. Ale wtedy zaproszę was w nowe miejsce gdzie będzie można mnie oglądać. Nigdy nie zamierzałam i nie zamierzam blokować polskich widzów na zagranicznych kamerkach.

Jakie masz plany na przyszłość?

Willa z basenem, dużo kotów, australijscy surferzy, kolorowe driny. Sex & drugs & rock’n’roll. A gdzie to zobaczycie laugh

I klasyczne pytanie – jakie masz hobby?

Penisy & podróże & piwo. Jedno mi zabrała pandemia, reszty mi nie zabierze!

Kiedy sobie zrobiłaś pierwszy tatułażen, ile ich masz i ile jeszcze planujesz?

Pierwszy tatuaż? Chyba zaraz po maturze jak na niego zarobiłam 😊 Zawsze mówię że oprócz 4 napisów mam 1 tatuaż – i tak pozostanie, ręka, plecy, noga – ten tatuaż jest spójną całością i tak już zostanie na wieki, wieków amen. Na jesieni zamierzam go kontynuować.

Słyszałem, że wybierasz się do Jezusa Świebodzińskiego, króla Wszechświata, złożyć mu pokłon i ofiarować coś.. w jakiej intencji się tam udasz?

W intencji zakończenia pandemii i rozpoczęcia mojej przygody z willą z kotkami i dużą ilością penisów xD

I klasyka po raz kolejny.. co chciałabyś przekazać użytkownikom showup.tv oraz koleżankom modelkom?

Dystans, kurwa, inaczej wszyscy umrzemy.

 
Dziękuję za rozmowę.

Ja również, mordeczko laugh

Annastazjax zdjęcie 1c

1 komentarz do “Annastazjax: Dystans, kurwa, inaczej wszyscy umrzemy

  1. Uwaga, uwaga
    w dniach ostatnich nastąpiła seria ataków hakierskich na blogsu.org
    My jeszcze nie wiemy kto to, ale się kurwa dowiemy
    i będą retorsję i kontrataki skryptami

    dlatego niektórym wyskakiwał taki komunikat

    bo ataken były bloken

    A sama Agatka -Annastazjax – bardzo komunikatywna i wesoła.. jak każda z modelek, która dała nam wywiad
    bo te, które dają nam wywiad mają z miejsca +40 do many +50 do zręczności….
    i plus 0 do urody… bo nie potrzebują do urody…
    ale teraz przykurwiłem sucharowym komplementem… ale co mi tam.. mam prawo.. wiek mnie do tego upoważnia
    gdyż jestem starym dziadem, śliniącym się do młodych panienek smile
    amen
    i
    Kyrie elejson

    9

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.