LIPAPODOBA SIĘ (Transmitujący otrzymał w tej transmisji 0 żetonów, Wszyscy walą na sępa xD)
Loading...

Rozwiązanie konkursu zegarkowego!!!!!

Rozwiązanie konkursu zegarkowego!!!!!

Siemson drogie czytelniczki i drodzy czytelnicy. Szczególnie serdecznie witam użytkowniczkę BlackBitch30, która zawitała w nasz progi zarejestrowanych userów bloga.

Dwa tygodnie temu ogłosiliśmy konkurs.

Spytaliśmy się „Jaki zegarek nosi Mariusz P. mąż słynnej Oliwi P. – instamamy, znanej na ShowUp.tv m.in. jako cutebejbe24, Callmebaby i misslemo.

Prawidłowa odpowiedź to……. Nie wiemy…hehehehehehe

Prawdę mówiąc chuj nas to obchodzi, bo to pewnie i tak podróba, zresztą nawet i jak nie podróba to i tak to podróba.

Nie zmienia to jednak faktu, że nagrody zostaną rozdane. Grupa kapitałowa blogsu.org/showsu.org to rzetelna firma i można na niej polegać jak na Zawiszy Czarnym, ART-B i Amber Gold razem wziętych.

I tak pierwsza nagrodę w wysokości 300 żetonów otrzymuje KingAtlas!!!

Brawo. KingAtlas zaimponował nam w pełni profesjonalnym podejściem do tematu i poważnym do tego. Być może 300 żetonów osłodzi mu rozczarowanie faktem, że marka zegarka męża instamamy pozostanie jednak tajemnicą.

Do rozdania mamy jeszcze trzy nagrody pocieszenia.

Pierwszą z nich otrzymuje Ruger44 – jako naczelne trollisko forum i dzięki temu, że jako pierwszy wyciągnął Testovirona. Zasilenie konta taką kwotą oznacza, że ma teraz na wiele niskobudżetowych transmisji grupowych na ShowUp.tv.

Kolejne 100 żetonow otrzymuje Pusty_nick. A to za to, że był albo pijany albo naćpany pisząc komentarz. Promuje obie formy tego typu spędzania wolnego czasu, zresztą zajętego też, więc 100 żetonów wędruje do kolegi.

I ostatnie 100 żetonów otrzymuje Kolega Eloszki12. Za zegarmistrza świata purpurowego..hehe, ale nie tylko.

Wszystkim bardzo dziękujemy za udział w konkursie. Niestety Mariusz z Oliwią poznikali z internetów, ale jak tylko się pojawią, a w to nie wątpię – postaramy się rozwikłać zagadkę od którego z chińskich producentów pochodzi ten piękny zegarek z jeszcze piękniejszą bransoletą.

A tymczasem do zobaczenia. Mamy grudzień, więc można liczyć na okres wielu wpisów na blogu.

Trzymajcie się.

Pa.

Wasz Henry.

6 komentarzy do “Rozwiązanie konkursu zegarkowego!!!!!

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.