LIPAPODOBA SIĘ (Transmitujący otrzymał w tej transmisji 0 żetonów, Wszyscy walą na sępa xD)
Loading...

Koniec challenge „Transmisja z Hardem”

Koniec challenge „Transmisja z Hardem”

Szanowni użytkownicy blogsu.org oraz showsu.org.

Minął miesiąc czasu od chwili ogłoszenie czelendżu z użytkownikiem HardRockCaffe666.

I co?

I gówno…hehe,

Przypomnijmy, że……

Dokładnie miesiąc temu sponsor challenge ufundował nagrodę za jego wykonanie – czyli po 1000 zł dla Harda i dziewczyny, plus opłacenie weekendu w SPA – jedna noc z jakimś wyżywieniem, za wspólną transmisję na ShowUp.tv Wybór SPA – do uzgodnienia między zarządem blogo/foro, sponsorem i zainteresowana parą.

Gwarantowaliśmy, że miejsce SPA pozostanie dla widzów tajemnicą.

Na transmisje wstępnie zgodził się Hard.

Pozostawiliśmy szeroki wybór co do dziewczyny – drugiego uczestnika transmisji, choć dziewczyna z ShowUp.tv wydawała się być naturalną kandydatką, ale dopuszczaliśmy też inne kobiety. Ustaliliśmy, że challenge dojdzie do skutku jeśli trans potrwa co najmniej dwie godziny.

Podkreśliliśmy, że podczas transmisji wystarczy nam miła i sympatyczna zabawa, gry planszowe i karciane itp. a wymóg spółkowania nie istnieje, ale jak już się wydarzy będziemy z uwagą śledzić to zjawisko. Wszystkie tipy rzucane podczas tej transmisji, która miała wszelkie zadatki na epicką, należałyby oczywiście do transmitującej pary.

Padały również inne propozycje tipowania – m.in. RelaxNaSu w stanie nieważkości chciał dawać nawet i 50 tys żetonów, ale po wytrzeźwieniu i pod wpływem gradobicia prywatnych wiadomości szybko wycofał się z pomysłu.

Po miesiącu zarząd blog/foro i sponsor podczas posiedzenia rady nadzorczej podjęli jedną uchwałę, teraz cytuje za protokołem.

„Dobra koniec tego pierdolenia, dziadyga speniał i prędzej się księżyc zesra niż Hard zdecyduje się na spotkanie z kobieta na lajwie na ShowUp.tv. Kończymy to.”

No to kończymy, tak więc Hard, Turnus mija a Ty nadal niczyja.

Przypomnijmy, że na spotkanie z Hardem wstępnie i delikatnie zgodziła się Biustwo, ale bez konkretów i po tym jak minie jej choroba.

Hard milczał.

Na spotkanie zgodziła się również Mysia100, która stwierdziła i słusznie, że tysiak piechotą nie chodzi.

Mysia100 wymieniła kilka pw z Hardem, po czym stwierdziła. „Dobra ja tam już do niego nie pisze, ma rozwiązać jakieś problemy logistyczne. Bdęzie chciał to da znać, ja nie będę się narzucać”

Hard stwierdził tylko, że to „Ostra suczka i to musi potrwać”, po czym na transmisji u NajbrzydszejWeWsi, swojej wirtualnej miłości życia, jak doniosły nam nasze ptaszki, fochał się i wycofywał rakiem. O dziwo nawet Paula go namawiał na trans, ale w sumie nie o dziwo, bo wiadomix gdzie by trafiły żetony..heh

Szybko i zdecydowanie lub wolniej i kulturalniej odmówiły nam inne dziewczyny-modelki z ShowUp.tv

Panie o negocjowalnym afekcie rodem z prestiżowego portalu roksa.pl również nie podjęły tematu.

Sponsor zadeklarował, że fundusz pozostanie, więc zarząd blog/foro pracuje nad tym koncepcyjnie.

Tak więc kończymy czelendża, w sumie mało kto się chyba spodziewał, że dojdzie on do skutku a kończymy słowami wielkiego poety.

Miałeś, Hardzie, złoty róg,
miałeś, Hardzie, SPA, żetony
SPA już wicher niesie,
Żeton huka w lesie,
ostał ci się ino sznur,
ostał ci się ino sznur.

Heh – oczywiście metaforycznie.

Do widzenia

14 komentarzy do “Koniec challenge „Transmisja z Hardem”

  1. Chuj tam z tym challengem i z tym żetonami.
    Chcieliście po prostu kolejny tutaj raz wywołać zamieszanie i wykorzystać moja skromną osobę do leczenia swoich kompleksów.
    No cóż to trochę smutne jak mnie tutaj traktujecie.
    No tak niektórym to nie potrzeba wiele do szczęścia.
    Powyśmiewać się, ponabijać i po szydzić z innych byle by nie z siebie.
    Pewno jesteście z siebie dumni.
    Czy wam się to udało to kwestia dyskusyjna.
    ŻEGNAM!!!

    24
    1. Ty naprawdę nie czaisz, że taką transmisją pokazał byś właśnie figę swoim hejterom? A nie pożywkę do hejtowania? Wszyscy uważają Cię za przegrywa itp., taką transmisją wytrącił byś im broń z ręki, a przynajmniej niektórym.

      7
  2. Hard
    To była twoja szansa, jakaś tam…. ale przepadła
    a poza tym nikt chyba tego nie traktował śmiertelnie poważnie
    No kurła
    był pomysł. znalazły sie pieniądze… ale przeleciało jak kometa i chuj smile
    trochę spowszedniało, lekko się znudziło.. i tyle smile

    4
  3. A tak prawdę mówiąc to jestem ciekaw ile laseczek tutaj ze SU wiedziało o tym całej” szansie”
    Nie wliczam tutaj wszystkie urocze panie które wchodzą tam na to forum co by popisać z wami o różnych pierdołach bo wiadomo że ten fakt był tam z automatu wyśmiewany.
    Założę się ze można je by było policzyć na palcach obu rak.
    Pewno tak wam na prawdę zależało żeby to się odbyło.
    Dużo smrodu nic poza tym.
    Ten konkurs już na samym początku przez to był skazany na niepowodzenie.
    I Henry te twoje opowiastki co to niby dzwoniłeś w tej sprawie do kurewek ..weź przestań.
    Nie wiem czy jest tutaj choć by jeden idiota który ci w te twoje bajeczki uwierzył.
    Wymyśliłeś to pewno na poczekaniu co by mieć kolejny pretekst tylko do umieszczenia śmiesznego artykułu na blogu.
    To tyle!!!
    PS jak się wkurwię to zaproszę moje znajome i ……..odpale kamerkę i.. pogramy ale tym razem na moich warunkach.
    smile

    20
  4. Zapraszaj Hard
    Już wiele osób Ci to mówiło, że powinieneś zmerkantylizować siebie na ShowUpie
    Co do Pań Prostytut – owszem dzwoniłem, ale czy ma to jakiekolwiek znaczenie
    W rozmowach nielicznych z nimi Twoja osoba nie miała w sumie znaczenia
    A Panie z ShowUp?
    Było ich kilka których spytałem

    4
  5. Mam propozycję.
    Hajsy sponsora dajcie mi, a od połowy listopada będę napierdalał skrypty jakie wymyślicie pełną parą.
    Np. te nielimitowane ulubione, itp.
    Ja będę miał hajsy, Wy lepszego szołapa. Win-win. xD
    I takie ściepki co miesiąc żeby Fapka miał za co kupić chleb i wędlinę xd

    Ale wiadomo jak to jest ze ściepkami xd

    1
  6. kurwa hard niebylo by tej dramy gdyby było wiecej dystansu do swojej osoby ….2 godziny transmisji przy wódce pewnie by sie smieli ale by byli zdziwieni kurwa….. ale jak widać sa inne zdania

    7

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.