LIPAPODOBA SIĘ (Transmitujący otrzymał w tej transmisji: +80 żetonów, napiwki: 4, liderem napiwków jest: Supler)
Loading...

Ssslodka89: DZIEWCZYNY NIE OSZCZĘDZACIE DUPY!!! ANAL TO PIĘKNE DOZNANIE.

Ssslodka89: DZIEWCZYNY NIE OSZCZĘDZACIE DUPY!!! ANAL TO PIĘKNE DOZNANIE.

A dziś witamy panienkę Ssslodka89, która ma tyle wspólnego ze znaną tu modelką o podobnym nicku co ja z braćmi Mroczek. Bo Ssslodka89 jest ładna, miła, sympatyczna, kontaktowa i empatyczna, a jaka jest jeszcze i w co jest zawodowo zaangażowana? Możecie być zaskoczeni.

 
Dzień dobry i takie pierwsze pytanie, czy nie myślałaś o zmianie nicka na showup.tv.., bo się niektórym źle kojarzy..hehe… na przykład mi tzn mnie?

No witam Zbyszku, bardzo mi schlebia, ze postanowiłeś przeprowadzić że mną wywiad…

 

A nie, nie… cała przyjemność po mojej stronie….

Otóż co do mojego nicka, muszę przyznać, że był to czysty spontan i przypadek, założyłam konto na SU parę ładnych lat temu bez żadnego konkretnego planu i pierwsze co przyszło mi do głowy to właśnie Ssslodka (żeby nudno nie było, to jebnęłam 3 razy S hehe, no i plus mój rocznik 89 – kurde całkiem stara dupa ze mnie jak na ten „szołap”. Z tego co obserwuję to jest bardzo dużo małolatek smile

Wracając do clue, jakoś nie myślałam nigdy aby zmieniać nicka co wiązałoby się z założeniem nowego profilu. Co prawda mam drugie konto na SU, ale streamuje tylko na moim głównym, jako że ludzie mnie znają i jest to po prostu wygodniejsze laugh szczerze powiedziawszy to nawet nie wiedziałam o istnieniu tej Słodkiej nadającej o ile się nie mylę ze szpitala psychiatrycznego. No cóż, bardzo współczuję dziewczynie, choroba nie wybiera. Jednak podkreślam jeszcze raz, że nie mam z nią nic wspólnego, nawet nie widziałam nigdy jej na transmisji. Lol! Może wyłączyli WiFi w jej ośrodku psychiatrycznym.

 

Ostrzegam Cię zatem, że od teraz możesz liczyć się z pozwem cywilnym i karnym , ale to mnie cieszy, bo będziemy się mogli poznać, szkoda, że na sali sądowej.. ale wtedy będę mógł powiedzieć – ale warto było.

I ze spraw aktualnych… jak udało ci się przetrwać ten ciężki głodowy czas braku wypłat? Czy niedojadałaś?, jak zdobywałaś pieniendze?

W listopadzie można było jeszcze liczyć na skarby runa leśnego, ale potem?

O tak, w listopadzie zleciłam grube przelewy będąc świecie przekonana, że przyjdą następnego dnia na konto jak to zwykle bywało. Akurat tak się złożyło, że mój sprzęt uległ ciężkiej awarii i chciałam za zarobione miliony na SU kupić nowy. A tu klops… budzę się na następny dzień, czekam do 12. Czekam…mija 15… nosz kurwa już mnie zaczęło trzepać z nerwów. Mówię dobra pewnie dziś maja przerwę, czekam do jutra. No i tak się złożyło, że czekałam ponad miesiąc! To istny skandal!, nie jestem zła na ich „przerwy techniczne” tylko bardziej na to, że nie pofatygowali się nawet aby poinformować swoje pracownice o takowych zmianach oraz nakłonić do wypłacenia żetonów aby żadnej z modelek nie brakowało jedzenia.

 

Czyli sprzęta nie zmieniłaś, ale za to przeszłaś na dietę rzepowo – ziemniaczaną….

Na szczęście mam też inną pracę a nawet dwie, zapewne większość moich widzów o tym nie wie, ale jestem również aktorka porno, gram w niemieckich produkcjach, mieszkając w Poznaniu jest to wyjątkowo komfortowe bo tak się składa, ze do Berlina mam bliżej niż do Wawy, hehehe, także głodem nie przymierałam jedynie nerwy sobie zszarpalam bo codziennie konto sprawdzałam.

O kurwa, ale rym!!!

A tam nic, żadnego przelewu od SU, myślałam, że zamkną stronę i przepadną z moimi żetonami! Nie darowałabym im tego!

 

Ja też!!!Jak zatem spędzisz święta, już z piniendzami, czy będzie to czas spokoju i radości?

Święta jak to święta, musi być na bogato! Pieniążki są i nawet te z SU bo właśnie dziś otrzymałam, po jakże długim czasie oczekiwania przelew więc będzie na jakieś tam drobiazgi albo lepiej schowam w skarpetę jakby za miesiąc znowu zablokowali wypłaty!

Oczywiście nie mogę zbytnio sobie pofolgować przy świątecznym stole bo muszę dbać o linie a ostatnio już troszeczkę mi się odłożyło tu i tam wiec w te święta czeka mnie jeszcze większy reżim co do szamki smile

 

Choinka prawdziwa? Czy sztuczna?

Choinka prawdziwa, jak co roku, chociaż wkurwia mnie taka, bo co koło niej nie przejdziesz, to w chuj igieł na ziemi i tylko zapierdalasz z odkurzaczem. Ale jednak co prawdziwe to prawdziwe, nie lubię sztuczności ani plastiku w żadnej postaci (dlatego tez nie robię sobie żadnych poprawek chirurgicznych) wiec sztuczna choinka nie ma wstępu do mojego domu ! smile

 

A co do szołapa, Jak i kiedy zaczęła się Twoja WIELKA PRZYGODA z showup.tv?

To było kilka lat temu, najpierw zrobiłam konto ale może odpaliłam streama z 3 razy i później po wypłaceniu żetonów usunęłam to w pizdu (przepraszam za wyrażenie)…

 

Ależ płoszę bałdzo, tu nawet należy się tak wyrażać.

Po kilku latach postanowiłam dać mu kolejna szanse i tak się wciągnęłam i zżyłam z moimi widzami, ze dziś po prostu tęsknię za nimi (i oczywiście ich żetonami hehehe).

Mam nadzieje, ze będzie istnieć ten portal jak najdłużej ale wszystko w rękach tych co tam rządzą wiec nie jestem w stanie przewidzieć co się stanie w przyszłości. Może Ty Zbyszku mi powiesz, w końcu masz wtyki u całkiem wiarygodnych Wrożów laugh wierze w Ciebie!

 

Wróżby na końcu w ekskluzywnym filmiku. A jak wspominasz te pierwsze dni na su?

Pierwsze dni na su to była ostra jazda: ustawiłam priva 10 min za 100 zet – hahahaha! Byłam kompletnie zielona i się absolutnie tego nie wstydzę. Raczej każda tak zaczynała bo człowiek wszystkiego uczy się z czasem. To tak jakbyś zapytał piłkarza czy już od urodzenia strzelał gole smile odpowiedz jest prosta i brzmi NIE!

Do wszystkiego się dochodzi.

Najważniejsza jest systematyczność i chęć rozwijania się. Z tym ze SU nie daje zbytnio możliwości na rozwój! To duży minus!

 

No dobłą… a czy na początku nastąpiło lekkie zachłyśnięcie się kasą typu.. no nie wiem np…„O CIE CHUJ.. ŻYJE!!!!!… NAPRZÓD I WITAJ PRZYGODO!!!!

Nigdy nie zachłystywałam się kasą a już tym bardziej nie ta z showupa!

Waluta showupa jest bardzo niestabilna jak wszyscy zdążyliśmy zauważyć, jest wszystko pięknie gładko do czasu, a później blokują ci środki na ponad miesiąc! Nie ukrywam mojego wkurwienia podczas tego czasu bo tak się po prostu nie robi! To w końcu były nasze pieniądze, dziewczyn nadających, i to my powinniśmy decydować kiedy je wydać.

 

A jak teraz traktujesz showup.tv – jako normalną pracę? I co dało Ci występowanie na tym portalu? Zadowolona jesteś z piniendzy z su?

Na chwilę obecna jest to odskocznia od problemów dnia codziennego, wiadomo czasami wpada dodatkowy zastrzyk gotówki ale nie są to kwoty powalające. Oczywiście można za pieniądze pozwolić sobie na wynajem nowego mieszkania, opłacenia rachunków, zapewnienia sobie przyjemności i jeszcze coś odłożenia no ale… trzeba pamiętać, ze to bardzo niestabilny zarobek, są dni kiedy zarabiasz tysiące a są też takie kiedy zarobi się jedno wielkie gówno… trzeba mieć cierpliwość i mocne nerwy w tym biznesie… co kto lubi! smile

Ssslodka89 showup.tv wywiad

Co lubisz na swoich transmisjach a co Ciebie najbardziej irytuje?

No jak to co? Fajne towarzystwo, ciekawe głębokie rozmowy życiowe z moimi widzami no i oczywiście żółte paseczki oznaczające żetony dla mnie hahaha smile

Zajebiście kręci mnie tez sterowanie moimi zabawkami przez moich widzów – może oni w to nie wierzą, ale mi to serio sprawia mega przyjemność 🚀🚀🚀🚀🚀🚀

Natomiast z irytujących mnie rzeczy muszę tu wspomnieć o trollach i sępach – oni są niczym chwasty w polu, nigdy ich nie wyplewisz! No i druga grupa, przychodzi taki jeden z drugim i nazywa cię E-kurwą albo E-prostytutką a oni to kim są ? E-koniobijcy na zasiłku, jedna ręka jedzą zupę od mamusi a druga pod biurkiem walą i ich życie jest tak żałosne, że muszą komuś pojechać żeby się poczuć lepiej – dla mnie to zwykli ignoranci, nawet nie znają się na rzeczy, proponowałabym się dokształcić w tej sferze bo camgirls i aktorki porno to artystki, nie mające nic wspólnego z prostytucją.

To, że na Su nadaje kilka dziewczyn, które uprawiają prostytucje to już inna sprawa, ja jestem profesjonalna camgirl w tym aspekcie smile

 

Ja tam nie wiem, nie znam się… i teraz tak…Masz chłopa?…oczywiście możesz napisać nieprawdę i nikt się nie obrazi….heh… oprócz Mirków Zakochańców ofkors…

Jestem w związku z moim obecnym partnerem od 2 lat, mieszkamy razem z tym szczegółem, że on jest często w delegacjach i w domu bywa głównie na weekendy – wtedy też transmituję znacznie mniej albo wcale smile

 

A czy planujesz jakąś transmisje z koleżanką – modelką i jeżeli to wchodzi w grę – czy masz jakieś potencjalne typy dziewczyn na takie show?

Dostałam kilka takich propozycji, ale ostatecznie trans nigdy nie doszła do skutku. Na dzień dzisiejszy jest to utrudnione przez koronawirusa ale wierze, że któregoś dnia będę mieć przyjemność siąść na streama z jakaś inna osobowością SU smile

Jest mega dużo fajnych życiowych dziewczyn, żyjemy w dobrych stosunkach smile

Co do typu dziewczyn jak już wspomniałam; jest dużo takich.

Ale jeśli mam wyznaczyć jakaś jedna konkretna to muszę tu wspomnieć o Naszej sławnej kochanej BOGINI GYPSY QUEEN.

Znam się na porno i uważam, że jak na Polskę to dziewucha ma potencjał i życzę jej wszystkiego najlepszego, ma moje błogosławieństwo od starszej koleżanki po fachu hehehe.

 

No to czekamy na wspólny show. Jak oceniasz ten pandemiczny rok na showup.tv? Odczułaś covida np. w zarobkach, ilości widzów?

Wręcz przeciwnie mordo laugh może to zabrzmi komicznie ale właśnie od marca moje zarobki na su się mega poprawiły i sama się zdziwiłam, hmmmm, a zresztą nie ma czemu się dziwić, porno to taka branża, w której zawsze jest ruch i zawsze jest pracasmile natomiast mam jedną radę dla wszystkich, którzy chcą zacząć; taki ruch dobrze to przemyśleć smile to nie jest sektor, z którego można wychodzić, wchodzić i znowu wychodzić.

Porno już Cie porywa ze sobą na całe życie, ta kariera ciągnie się, więc najlepiej nie brać się za to jak się nie jest pewnym na 100% .

 

No dobła.. więc każdy kto chce zagrać w filmie porno – nich sobie weźmie do serca te słowa…wracamy do covida, czy w tzw. „realu” przeszkadzają Ci obostrzenia i te wszystkie szeroko pojęte zmiany w życiu jakie się dokonały?

Zdążyłam się już przyzwyczaić, poza tym w moich pracach nie odczuwam absolutnie żadnej pandemii, pracuję z zaufanymi ludźmi.

Jedno co mi się podoba to że w masce nikt mnie nie pozna na ulicy hehe.

 

A właśnie, rozpoznał Ciebie kiedyś ktoś na ulicy?,.. a jak rozpoznał to czy podszedł, pogadał?

Bywały różne sytuacje, najczęstsza reakcja to po prostu wpatrywanie się mi w twarz ale nigdy nie spotkałam się z osoba, która by podeszła i zagadała. No cóz, jak to się mówi, kozak w necie, pi*da w świecie hehehe smile

 

I zgodnie z naszą wieloletnią tradycją – pytanie od naszego telewidzoodbiornika. Mieczysław z Głubczyc, futrzarz specjalizujący się w pozyskiwaniu futer i skór z Karakułów ma pytanie do naszej Ssslodka89„Bo ja mam takie pytanie czy panienka Ssslodka89 lubi w dupe?”

Oczywiście, ze lubię, czerpię ogromną przyjemność z seksu analnego bądź miłości greckiej jak kto woli to nazywać.

Seks analny jest bardzo zdrowy i może uleczyć wiele schorzeń także kobietki, które do dziś dupkę oszczędzają, nie ma na co czekać, to piękne doznanie smile bo ja typowa dziewczyna z Poznania jestem. A wiadomo Poznań – miasto doznań hehe.

 

Mieczysław zaskoczył wszystkich swoim oryginalnym pytaniem, a my lecimy dalej…A co robisz poza showup.tv…. Możesz nam powiedzieć kilka słów o tym?, o ile nie narusza to Twojej prywatności.

Pracuję jako aktorka porno jednak nie współpracuję z polskimi producentami, szczerze to nawet nie wiem gdzie się tacy w naszym pięknym kraju znajdują haha laugh

Może Ty mi powiesz? laugh

 

Ja? Jeżeli chodzi o porno, to jestem w zasadzie jaroszem..ale kontynuuj proszę….słyszałem coś o produkcjach licheńskich, toruńskich, czy plenerach wambierzyckich, ale to zapewne tylko plotki..

Natomiast poza granicami Polski owszem, Niemcy, Czechy, Węgry. Uważam, że Czechy i Węgry są bardzo rozwinięte jeśli chodzi o porno, ludzie nie maja tyle tabu a w Czechach mieszka bardzo dużo porno aktorek z USA – to taka ciekawostka ode mnie hihihi.

 

Długo jeszcze zamierzasz być na showup.tv?

Tyle ile się będzie dało i zawsze jeśli moi widzowie będą dalej mnie oglądać i cieszyć oko moimi wdziękami, a ja ich żetonami hehe.

….eeeeee…..Dobra wytnij to, jeszcze pomyślą, ze jestem jakaś tam JAK TO SIĘ MÓWI – żetoniara smile

 

Już wyciąłem.. heh…Jakie masz plany na przyszłość?

Wybudować dom, posadzić drzewo, jakieś krzaczki marihuany i może jeszcze czegoś innego hehe. A tak serio to żyje chwila, nie planuje laugh

 

Proponuje Krasnodrzew Pospolity – tyle, że w szklarni I klasyczne pytanie – jakie masz hobby ?

Dobre książki, dobre filmy, gotowanie i oczywiście podróże te małe i te duże laugh no i chyba bym skłamała Jakbym nie wspomniała o Adult performing 🤩

 

A jakie marzenia ma Ssslodka89?

Oj za dużo tego a wiecie Panowie, że ja to lubię gadać i nigdy nie wiem kiedy przestać 😎

 

Ostatnie pytanie od telewidzoodbiornika, który spełnił nasze wysokie wymogi formalne i pozostaje w ciągu alkoholowym od co najmniej dwóch tygodni. Ryszard, reprezentujący Zieleń Miejską w Żyrardowie i mający ostatnio sporo roboty na świeżym powietrzu, co ułatwia mu bezkonfliktowe spożywanie alkoholu „Czy panienka Ssslodka89 lubi czasem zabawić się z jakąś inną panienką”?

No jasne, czasami spotykam takie nieziemskie stworzonka kobiece, że od razu mi się robi mokro w majteczkach, jak tylko jest okazja to organizuje jakieś gang bangi z duża ilością kobiet smile oczywiście kochanych mężczyzn tez nie brakuje na takich sesjach smile

Jak to się mówi aby życie miało smaczek, raz dziewczynka, raz chłopaczek smile kurczę no to mogłoby być moje motto życiowe hehe.

 

Brawo Rysiu z Żyrardowa, a ja mam podobne pytanie, czy w tych ciężkich dla modelek czasach zawiązałaś jakieś bliższe relacje kumpelskie z jakimiś dziewczynami z su, czy się odwiedzacie na transmisjach, może rozmawiacie z sobą już poza su?

Tak, jest kilka takich dziewczyn jednak preferuję nie zdradzać szczegółów, ochrona danych i te sprawy, rozumiesz hehe. Natomiast mam wiele przyjaciółek z kamerek amerykańskich smile Odwiedzamy się regularnie i mamy stały kontakt ze sobą.

Prawdziwe porno przyjaźnie na wagę złota!!

 

I na koniec…..Czy chciałabyś coś przekazać innym nadającym dziewczynom, widzom?Zwłaszcza tym w biedzie…..?

Na pewno to, aby oszczędzać i nie rozpierdalać na lewo i prawo!

Jeśli już jakaś dziewczyna zdecyduje się na zarabianie jedynie na Su to polecam odłożyć konkretna sumę na konto, tyle aby wystarczyło jej na życie na co najmniej 3 miesiące.

Nigdy nie wiemy ile może trwać kolejny przestój, aczkolwiek życzę z całego serduszka nam wszystkim żeby już takowych nie było, ale wiadomo, na su to już tradycja, niczym święto obchodzone raz w roku!

 

Serdecznie dziękuję za rozmowę i zgodnie z nową świecka tradycją zapraszam na wróżbę od wróża Tadeusza dla Ssslodka89 oraz dedykowany jej krótki utwór muzyczny.

To ja dziękuje i czekam z niecierpliwością na wróżbę od Tadeusza, wybacz, że mówię mu na TY, po ostatnich wróżbach z mielonego Tadeusz po prostu skradł moje serce! Już nigdy więcej nie odwiedzę innej wróżki!

No chyba ze Tomoxx ale to też w każdym razie facet hehe.

Ah ci faceci smile ci mężczyźni nasi Polscy – najlepsi na świecie oczywiście 😍

 

Zapraszamy na wróżbę i piosenkę oraz mamy pytanie dla czytelników. Jaki nick na forum ma Ssslodka89? Być może admin nagrodzi jedną osobę jakimś skromnym datkiem a ja go wylosuje.

 

4 komentarzy do “Ssslodka89: DZIEWCZYNY NIE OSZCZĘDZACIE DUPY!!! ANAL TO PIĘKNE DOZNANIE.

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.