LIPAPODOBA SIĘ (Transmitujący otrzymał w tej transmisji 0 żetonów, Wszyscy walą na sępa xD)
Loading...

Piczunia42 – Caryca ShowUp.tv powraca w wielkim stylu

Piczunia42 - Caryca ShowUp.tv powraca w wielkim stylu

 

Choć już dawno wyschły mi łzy po odejściu jednej z moich ulubionych transmitujących – początek lipca przyniósł dobrą nowinę. Piczunia wróciła smile

 

Siemano wszystkim czytającym blogsu.pl zarówno obserwującym, modelom, jak i wszystkim naszym uroczym użytkowniczkom i modelkom z showup.tv

Dziś o Carycy showup.tv, naszej kochanej, znanej i lubianej Piczuni42

To był imponujący powrót nieprzerwana transmisja od niedzieli w godzinach lekko popołudniowych aż do godziny 7:48 w poniedziałek. Wtedy posłała ostatnie buziaczki i jak sądzę zaległa na dzień cały.

Piczka ma zdrowie jak Tur i byk i koń jednocześnie.

Kilka słów o statystykach.

Piczunia42 w napadzie krasomówstwa wyrzuca z siebie słowa z szybkością ok 3 na sekundę. Daje to ok. 150-180 na minutę. To dziewięć tysięcy słów na minutę, albo lepij, lub ponad sto tysięcy słów podczas kilkunastogodzinnej transmisji.

Zwykle się nie powtarza i napierdala z szybkością karabinu maszynowego z sensem i w punkt…hue, hue

Przy tym podśpiewuje swoje utwory.

Do tego spełnia toasty – nie oszczędzając się wcale, a wcale…

Przy dobrym maratonie nasza kochana Caryca showup.tv spala dwie ramy fajek.

Wóda, faje i nawijka non stop – nie ma lipy.

Najczęściej używanym słowem jest kurwa we wszelkich odmianach. Zaraz po tym idą inne wulgaryzmy – również we wszelkich odmianach.

Ale, ale.. Piczunia42 nie bluźni tak sobie, Caryca showup.tv rzucą wiąchy z artyzmem.. jej kurwa to mieszanka eksplozywności, emocji i skrytych namiętności.

Bardzo często używanym słowem jest legendarne już

O JEZUU, JEZUUU

Ponadto na transmisjach Piczuni42 mamy okazję wysłuchać przebojów i klasyki światowej muzyki romantycznej. Rej wodzą „Tercet egzotyczny” ze strony polskiej i inne pochodne zespoły zbliżone muzycznie i tekstowo do nich, oraz klasyki muzyki włoskiej… z drżącym głosem i śpiewane na wydechu w towarzystwie i akompaniamencie instrumentów klawiszowych i innych.

Charakterystyczne zwroty na transmisji Piczunia42

„Więc kurwo, wypierdalaj kurwa ode mnie z transmisji wypierdalaj, ode mnie z transmisji się wypierdol” – to wtedy jak Piczuni się ktoś narazi

„Jak Wy kurwy myślicie, ża je tego ten..tego ten.. poczekaj.., że ja kurwa tylko chujem tutaj pale.. i ten i kurwa, kurwy jak Wy” – to w rzadkich chwilach kiedy Piczunia42 traci watek.

„Czy chciałabyś kurwo, żebym zjebała Ci całe życie. Ja Ci kurwo pokaże, co to jest kurwa z Piczką zadzierać” – caryca showup.tv ujawnia swoją mroczną twarz.

Itp, itd.

Czekamy na kolejne transmisje. Obalanie litra wódy, romantyczną muzę i słowotok ze strony piczuni42.

Carycy, oratorki i pierwszego DZIKA showup.tv

Do zobaczenia.

PS Pamiętajcie o konkursie na najlepsze dupsko showup.tv

 

12 komentarzy do “Piczunia42 – Caryca ShowUp.tv powraca w wielkim stylu

  1. Następnym razem nie piszcie artykułu podczas walenia konia. xD

    “jak Tur i byk i koń jednocześnie”
    “szybkością ok 3”
    “To dziewięć tysięcy słów na minutę, albo lepij”
    “kiedy Piczunia42 traci watek.”
    “PS”
    Do tego: braki kropek i spacji w odpowiednich miejscach. Dokładniej to braki spacji po kropkach, braki kropek w wielokropkach, na końcu zdań, etc.

    2
  2. Dziekujemy fapka za liczne uwagi.
    Widać, że praca w korekcie to Twoje przeznaczenie. Hue, hue…
    Pamiętaj, że puryści jezykowi trafiaja do szkół lub do działów korekty np. W Tygodniku Wołomińskim lub Przeglądzie leśnika i korygują teksty o boreliozie.hehe
    A napisz coś na bloga. … zobaczymy jak u Ciebie z kreacją… na forum mi wyslij propozycje tekstu z infografiką.
    I rada uniwersalna, którą daje każdemu co się spina bez sensu
    Idź na kurwy Fapka.
    Przejdzie Ci smile
    Darz bór.

    1
    1. Przecież nie spinam się bez sensu. Dablju ti ef?

      Z chęcią bym coś napisał, żebym miał na te kurwy xD Ale mam inne rzeczy do roboty. Niestety (a może dla Was stety.).
      Nie trzeba tworzyć filmów, by być krytykiem filmowym.

      PS: Korzystaj z funkcji “Odpowiedz” xD Zamiast tego zrobiłeś osobny “komęt”.

      1

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.