LIPAPODOBA SIĘ (Transmitujący otrzymał w tej transmisji 0 żetonów, Wszyscy walą na sępa xD)
Loading...

Samotne męskie transmisje na ShowUp.tv

Samotne męskie transmisje na ShowUp.tv

ELO, ELO Modelki i Modelo…

Dzisiaj zajmę się tematem męskich transmisji na ShowUp.tv, a raczej jej specyficzną częścią – czyli PANAMI MODELAMI z zerową publiką.

 
Od jakiegoś czasu zastanawiało mnie…. na jaki chuj oni siedzą. W jakiś dzień naliczyłem ich ze czterdziestu z ponad setki ogólnie transmitujących na ShowUp.tv

– “Nie zawsze trzeba się rozbierać” – pisze jakiś dziad w krawacie przy biurku rodem z późnego Gierka – oglądających zero.

– “Albo piszesz, albo wypad – milczków wyrzucam” – pisze kolejny Golum z zerową oglądalnością transmisji.

– “Dojdę” – zapowiada z kolei jakiś grubasek, z twarzą jak księżyc w pełni – ale jak widać wszyscy to w chuju mają, bo oczywiście zero widzów.

– “tylko kobiety – piszesz lub wylatujesz” – to kolejny artysta w wieku ok 60 lat.

I tak dalej i tak dalej…

Z kilku transmisji męskiej części ShowUp.tv wyleciałem, na kilku dostałem bana – jak widać wymagania są poważne.

Nie brakuje wąsaczy, babzoniarzy, Sebów.

Walą, wgapiają się ekran.

Właśnie o jednym takim przypadku opowiada krótka komedia romantyczna, którą pozwoliłem sobie zamieścić na BlogSU. Zapraszam serdecznie.

Wasz Henry.

Samotne męskie transmisje na ShowUp.tv 1

Samotne męskie transmisje na ShowUp.tv 2

Samotne męskie transmisje na ShowUp.tv 3

Samotne męskie transmisje na ShowUp.tv 4

Samotne męskie transmisje na ShowUp.tv 5

9 komentarzy do “Samotne męskie transmisje na ShowUp.tv

  1. Jak dla mnie to żadna atrakcja ale kto co lubi. Osobiście już bym wolał oglądać obrady semu tam to można chociaż czasami się pośmiać a oglądanie tych panów zostawiam desperatom, gejom i wąsatym babom rofl




    2
  2. W większości przypadków tak właśnie jest ale są też tacy, którzy chcą w ten sposób zainteresować dziewczynę do której zajrzeli i pokazać jacy są przystojni, męscy i w ogóle smile
    Czymś w końcu trzeba zaimponować wink




    5
  3. Niektórzy zasługują na 0 widzów, bo są namolni i bezczelni powtarzając nawet kilkunastokrotnie, żeby np weszła na jego trans. i zazwyczaj za darmo chcą.




    0
  4. Oj tam oj tam…
    Walikonie to walikonie ale np Vertex też facet a w swoim czasie miał sporo widzów i żetona również smile tańce na komodzie i różne inne przyciągnęły płeć damską i męską smile
    Władek ze swoją drapaczką też miał 3cyfrową liczbę gości smile




    1
  5. hue hue dobrze napisane. Też nigdy nie rozumiałem tych debili co siedzą cały dzień i ani jednego widza. Może chcieli być w telewizorze kiedyś? Może to jest ich chwila sławy, ich 5 minut? Najlepsze jaja są jak takiemu imbecylowi zniknie obraz i go nie widać. On oczywiście o tym nie wie (bo kto ma mu powiedzieć) i nadaje z czarnej dupy. Redaktorku kim są babzoniarze i Sebowie?




    0
  6. Zawsze myślałam, że tacy siedzą ponieważ czują wielką potrzebę pochwalenia się światu swoim super-miniaturowym, smętnym zwisem. Ale mogę się mylić ;)




    0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *