LIPAPODOBA SIĘ (Transmitujący otrzymał w tej transmisji 0 żetonów, Wszyscy walą na sępa xD)
Loading...

Wyjce – Grande finale!!!!

Wyjce - Grande finale!!!! ShowUp.tv

Długo czekaliśmy, ale się doczekaliśmy. Na przeszkodzie w szybkim rozwiązaniu stanęły mi sprawy jak zwykle najwyższej wagi. Wóda, zaraz potem wóda, potem jeszcze coś o czym już wkrótce, potem ogromne zlecenie jakie dostałem. Tym razem jednak obyło się bez bab i nałkotyków. Bo jakby one dołączyły do tego zestawu, to rozwiązanie byłoby na święta…. I wcale nie jestem pewien czy na Wielkanocne.
Poniżej lista.

01 – XmeerceedesX – wspaniały pomruk diesla z wyciętym czymś tam, dzięki czemu Niemce je wypychają
02 – xXCzarnaKotkaXx – jak to zwykle ona, poetycko i delikatnie
03 – Ciasna_Kotka – Tu wysoko poleciała koleżanka.
04 – FuckinPorn – Jakby mi baba w łóżku tak mruczała, pewnie bym szybciej prawko zrobił, po tym jak mi haniebnie zabrali.
05 – Just4Yoou – Cieszę się, ze nie mieszka za ścianą. Musiałbym się głuszyc jakimiś clonazepanem czy tam innym benzobenzo
06 – MokraZonaMarynarza – faktycznie na mokro
07 – DaliaBlack vel SweetNightmare – jęczy fajnie…, ale ta piosenka w tle sad .. nie wiem co to za artysta śpiewa, ale to ma jakąś kwalifikację w kodeksie karnym
08 – Slodkadzidzia – no ona faktycznie kwili… tylko to jest jakaś Turbodzidzia z turbojębnięciem.
09 – Slodkoogorzkaa/Boska_Suczita vel Malwina – no Malwinka dokładnie tak samo wije się jak jęczy. Nic dziwnego, że chuda jak szpak na przednówku. Ile to kalorii idzie przy tym.
10 – SlodkaNastka – jak ją odsłuchiwałem na moim głośniku… niestety pękły mi w piździec moje zabytkowe trzy błękitne Remery. I z czego ja teraz będę chlał truskawkową prytę?
11 – Jessica_I_Rocco – ja się pytam dlaczego nie słychać Rocco?
12 – xkirax – tu znów tak delikatnie. Aż kolce z kaktusa co mam na parapecie wylizły.
13 – Yasinek – dlaczego dałem taki filmik? Po prostu jak puściłem na głośniku to w ciagu 3 min rozmroziła się sama z siebie moja Lodówka Mińsk – szczytowy produkt ruskiej fabryki lodówek i czołgów.
14 – Lenna – Lenna…. Możesz spokojnie dubbingować Darth Vadera podczas marszu
15 – AfrodytaXXX – jedno z najlepszych wykonań słowa „kurwa” jakie słyszałem na showup.tv
16 – Brzydkie_KaczAtko vel Passion_bi – a tu z kolei jedno z najbardziej uroczych i wesołych dziekuje jakie słyszałem. Tak samo mi kiedyś powiedział rikszarz jak zamiast dychy pomyłkowo dałem stówę..
17 – PornDeluxe – i tu znowu kolejny utwór muzyczny, który z melodii jest podobny absolutnie do niczego… ale wszystkiego. Same jęki ok.
18 – xNadia – noooo w tym przypadku to naprawdę słyszane „O Nie” oznacza o tak… jak najbardziej tak.
19 – Kiciaa – Jak zwykle ekspresyjne… teraz chyba UmaBass czy jakoś tak.
20 – Blodi22 – dla mnie absolutne mistrzostwo.. brak mi słów aby oddać mój hołd więc tradycyjnie powiem, to co zwykle w takich chwilach się mówi. O kurwa mać i ja pierdole.
21 – Świętej Szołapowej Pamięci Paula vel NajbrzydszaWeWsi – powiem tak… Wielkieś nam pustki uczyniła Paulo odejściem swoim.. wracaj i ubarwiaj nam swój świat dalej swoim jękiem.

Teraz komisja przystąpi do zliczenia głosów i nastąpi losowanie.

Jedna modelka prawidłowo – jeden głos. O szczegółach powiadomię niebawem.
No chyba, że znowu coś się stanie.
Pozdrawiam.
Wasz Henry.

Przypomnijmy konkurs:

Rozpoznaj modelkę z Lovense Lush, po odgłosach!!!!

Obserwuj nas i polub:
Facebook
Wykop
Instagram
Youtube
Forum ShowUp.tv

16 komentarzy do “Wyjce – Grande finale!!!!

  1. Ehhhhh
    72 losy zostaną wycięte
    Pusty_nick – za inwencję twórczą zostaje Ci przyznane tyle losów, ile ktoś najmniej zgadł…. niestety to 1 smile, ale nie raz znamy takie przypadki, ze ktoś wygrywał Totolotka bo z dupy puścił na chybił trafił 1 los…..później te miliony i tak przepijał…ale co pohulał to jego…hue, hue
    Sing-Sing – naliczyłem Ci 7 losów..żeś namotał …hehe
    LOSOWANIE JUŻ WKRÓTCE!!!!!
    Poinformujemy Was

    6
  2. Zero, nihil, null, czyli – ni uja

    qurła, wyjców to ja mogę na Animal Planet słuchać a nie na su, tu to bym musiał kilo kminku przyjarać żeby to znieść i jakoś rozkminić fool

    szacun dla tych co na trzeźwo dali rade przejść przez to drinks

    dzienksy Henry krulu zloty za ten 1 głos, nie wart żem jego, oj nie wart

    4

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.